Beijing it is!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Beijing it is!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Beijing it is!!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 Augustus 2008 | China, Beijing

JahJah, Eindelijk heb ik dan voet gezet op Chinese bodem.

Vanochtend landde om 11.00 mijn vliegtuig op het chinese vliegveld, waar ik werd opgehaald door 1 van de medewerkers van het vliegveld-team van Westin.
Na 15 minuten op de bagage te hebben moeten wachten, kon ik met de auto van het hotel naar het hotel toe.
In de auto zat Sharen, zij is een medewerkster van het HRM-department.

Na nog geen half uur stonden we in hartje Beijing voor een immens gebouw, bleek dat 1 van de twee torens te zijn die het hotel rijk is.

Ik verblijf samen met 2 chinese mede-trainees in een appartement in de Executive Tower. Ik heb een eigen kamer en badkamer, keuken en woonkamer worden gedeeld!
(Foto's staan hieronder)

De komende twee dagen zit ik hier nog in men eentje, maar vanaf de 30ste komen de rest van de hotelschoolstudenten aan!

Ik ga eens even wat boodschapjes doen en jullie horen nog heel snel van mij!

Kus

  • 28 Augustus 2008 - 09:22

    Annemieke Dj:

    Nou Astrid dat ziet er gaaf uit zeg. Wanneer kunnen we komen? Maak er het beste van......

  • 28 Augustus 2008 - 09:35

    Deen:

    Hee Assie!! Super dat je er nu echt bent..:) Je verblijf ziet er iig top uit..Veel plezier!!

    xx Deen

  • 28 Augustus 2008 - 10:24

    Mam Fabie:

    Enfin! tu es arrivée et c'est super, quelques jours de repos pour s'adapter au rythme chinois et ensuite...le sourire au travail.
    Ma fille ton rêve se réalise.

  • 28 Augustus 2008 - 13:23

    Pap:

    Hoi, Astrid, ben ke al een beetje geacclimatiseerd?? Gave kamer, zijn dat de 2 logeerbedden....?? Als dit de kamers zijn voor de trainees, hoe zien de "echte" kamers er dan wel niet uit? Geniet van de paar daagjes Beijing als toerist, groetjes en een dikke kus,pappa!

  • 28 Augustus 2008 - 15:03

    Alex:

    reserveer maar alvast een kamer op Alexander Djeranian, ik ben onderweg...
    ziet er onwijs gaaf uit As, heel fijn voor je.
    geniet r lekker van!!!
    x

  • 30 Augustus 2008 - 20:28

    Inge:

    Hee Assie! Ziet er goed uit zeg!!!! Veel plezier en ik ga morgen alle ballen voor je tegenhouden ;) xx

  • 31 Augustus 2008 - 09:56

    Yvette:

    Hey Astrid!
    Ziet er super uit, ik ben gister aangekomen in Milano.. Morgen begint het echte werk voor ons! haha!
    Geniet van Beijing en we houden elkaar op de hoogte!

  • 31 Augustus 2008 - 17:12

    Daniela:

    Hoi Lieve Astrid, fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen!! Nog gefeliciteerd met oma! Ze straalde helemaal vandaag.
    Mooie kamer heb je, met tv etc. Ik zie dat Blond de badkamer al heeft veroverd! Hoe zit het eigenlijk met eten? Moet je hier zelf voor zorgen of eet je in het hotel? Heel veel succes op je eerste werkdag morgen.

  • 01 September 2008 - 09:36

    Mayke :

    AS NIET NORMAAL!! hoe dik jij het hebt!!beter dan mijn kamer in maas!!! och meisje veel plezier en geniet ervan!! en ik zal op je wachten en dan drinken we er 1!!!!!
    xx mayke

  • 01 September 2008 - 10:53

    Iris:

    Astridje!
    Het ziet er nu al geweldig uit! Geniet van je tijd daar meid en hou vooral de Jaarclub op de hoogte!
    Dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2009

Laatste loodjes

28 November 2008

6 weken later....

21 Oktober 2008

Beroemdheden, Shenyang en cabaret

02 Oktober 2008

Ni Fungle Ma?

18 September 2008

Ni Hoa, Zaijian!!!
Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14907

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: