Nog maar 24 uur - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Nog maar 24 uur - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Nog maar 24 uur

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

26 Augustus 2008 | Nederland, Leiderdorp

AAAAHHH nog maar 24 uur en dan ben ik aan het in-checken op Schiphol!!!

Ik vlieg morgen om 13.20 met Lufthansa Cityline eerst naar Munchen Airport om daar lekker gezellig 5 uur te wachten. Mijn echte reis begint dan ook daar pas, want om half 8 's avonds pak ik het vliegtuig naar Beijing en kom ik om 11.15 's ochtends aan.

Nu nog druk met het inpakken van mijn tas en de laatste spulletjes regelen.

Ooh mensen ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden om alleen te vliegen:S

Ik ga weer eens verder inpakken en men volgende stukje komt vanuit Beijing, China!!!

Blijf me volgen om zo meer over mijn stage en avontuur te weten te komen!

Kus aan iedereen!! Ik ga jullie allemaal heeeeel erg missen!!!

• 26 Augustus 2008 - 11:15

Fabienne:

"inpakken"?? je croyais que tu voulais acheter une nouvelle garde-robe en Chine et partir avec une valise vide.

• 26 Augustus 2008 - 14:10

Pien:

As!!!We gaan je missen!!geniet ervan en we zien je over een paar maanden weer!!
    xxx

• 27 Augustus 2008 - 13:16

Yvette:

Hey As!
    Goede reis en ik hoor de verhalen wel! Ik ga zaterdag naar Milaan toe, spannend!!!

xxx