Doorverwijslink - Reisverslag uit Beijing, China van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Doorverwijslink - Reisverslag uit Beijing, China van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Doorverwijslink

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

11 September 2008 | China, Beijing

Even een klein berichtje met een makkelijkere link naar men flickr adres: www.flickr.com/astridvanstraaten

Kus

• 06 September 2008 - 16:20

Fabie Mam:

Super semaine bien partagée entre le travail, le shopping et le tourisme. J'aime les vidéos, elles nous plonges dans l'ambiance. Sur Skype il me semblait bien que tu aboyais de temps en temps...
    Bisous

• 06 September 2008 - 16:23

Fabie Mam:

Super semaine bien partagée entre le travail, le shopping et le tourisme. J'aime les vidéos, elles nous plongent dans l'ambiance. Sur Skype il me semblait bien que tu aboyais de temps en temps...
    Bisous

• 06 September 2008 - 17:21

Janneke:

Heey Assie!!

Klinkt goed allemaal dat shoppen en uitgaan...maar valt niet mee hè dat werken ;). Maja ben je zo aan gewend.
    Probeer er buiten dat werken maar vooral van te genieten!

Liefs Janneke

• 07 September 2008 - 18:06

Sil Mamma Van Mandy:

erg leuk dit hoor astrid heel veel plezier daar geniet ervan meis groeten sil

• 08 September 2008 - 08:47

Pap:

Niet alleen gasten in hotels maken een bende op hun kamer!!
    Groetjes, flappie

• 09 September 2008 - 15:21

Daniela:

Mix, dat wordt het thema van jouw stage! Werken, Eten, dansen, shoppen en slapen. Have fun.xxx