Kamertje - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Kamertje - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Kamertje

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

18 Augustus 2009 | Nederland, Leiderdorp

Jah lieve mensen, ik heb een kamer.
Twee weken geleden was het nog stressen om optijd een kamer te vinden in Parijs, maar heb er uiteindelijk heel snel 1 kunnen vinden.

De kamer ligt in het 16de arrondissement, de chiqueste buurt van Parijs.
Ik huur de kamer bij een oudere vrouw in het appartement, waar ik gewoon gebruik mag maken van de keuken, badkamer en woonkamer.
Zij is een kunstenares en haar dochter woont in het hetzelfde gebouw.

Heb de kamer alleen op een paar foto's gezien, maar Cynthia, die al in Parijs zit, was zo lief geweest om de kamer voor me te bekijken!!!

Over anderhalve week, vrijdag 28 augustus, vertrek ik samen met men ouders naar Parijs om mijn spullen te verhuizen. Zij verblijven dan nog twee nachtjes in een hotel in de buurt van mijn kamer.

Hier nog laatste spullen regelen en dan in Parijs nog een paar spullen regelen en dan ben ik helemaal klaar om weer stage te gaan lopen.

Heb der weer helemaal zin in!

http://www.flickr.com/photos/astridvanstraaten/

Dit is de site waar ik heb meerendeel van de fotos op zal zetten.
Nu natuurlijk nog geen over Parijs, die komen nog!

Ik spreek jullie allen heel snel!

Heel veel BISOUS!!!!

  • 21 Augustus 2009 - 15:27

    Farah:

    Hey lieve schat!

    Goed dat je nog zo snel een kamer hebt gevonden! Mijn lover woont ook in het 16de arr! Maar ja...dies dan wel heel groot ;)
    Laat me weten hoe en waar! Ik heb ook mijn kamer gevonden helemaal in het centrum van brussel... Dus wij gaan zeker elkaar opzoeken he ?!? :D Zou wel vet zijn... Hoe is het nog met je stageplaats afgelopen? Voelt alles wel lekker?
    Naja heel veel plezier met verhuizen enzo... geweldig!

    Liefs
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 14908

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: