Alles regelen - Reisverslag uit Grimaud, Frankrijk van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Alles regelen - Reisverslag uit Grimaud, Frankrijk van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Alles regelen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

03 Augustus 2009 | Frankrijk, Grimaud

Beste Allemaal,

De meesten van jullie wisten het al, ik ga weer eens een 5 maanden lange stage lopen. Dit keer iets dichter bij huis, namelijk Parijs.
Ik ga hier stage lopen vanaf 31 Augustus tot 31 Januari bij een conference bedrijf in het 11e arrondissement.

Op dit moment hard voor een kamer aan het zoeken, heb nu gelukkig een optie op iets in het 16e arrondissemnt, de chiqueste wijk in Parijs. Zometeen even bellen om alles helemaal rond te krijgen. Dus duimen dat ik eindelijk iets heb gevonden.

Ik ben gelukkig niet alleen in Parijs, er is nog een meisje van school, Cynthia, zij is vandaag al begonnen met haar stage. Heb ik tenminste iemand om gezellig mee op te trekken.

Het is maar een kort berichtje, maar ik beloof jullie er zullen er snel meerdere volgen.

Ik hoop dat jullie me allemaal weer zullen volgen.
De foto's komen natuurlijk weer op een aparte site, deze zal in het volgende bericht aan jullie worden vrijgegeven:P

Heel veel kusjes, op dit moment uit het zuiden van Frankrijk,

Astrid

  • 07 Augustus 2009 - 18:07

    Nienke:

    Hey,

    Dus het is allemaal goed gekomen! Nou als ik nog naar parijs ga zal ik het je laten weten..
    En in frankrijk ook nog alles naar je zin? Of mis je Mallorca toch ook wel een beetje ?

    liefs nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grimaud

Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14901

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: