Contract - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Contract - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Contract

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

29 Juni 2008 | Nederland, Maastricht

Jaja, het is dan zover.
Ik ga mijn contract tekenen en als deze is getekend kan ik eindelijk mijn visa procedure starten. Eerst wachten op de officiele uitnodiging van de Chinese Overheid, dan nog wat inetingen en medische onderzoeken, tussendoor nog een maandje op vakantie... maar daarna kan ik naar het Chinese Consulaat in Den Haag om mijn Visa aan te vragen.

Nou maar hopen dat ik hem krijg en voor 5 maanden naar China mag!:P

  • 29 Juni 2008 - 14:33

    Yvette:

    Hey Astrid,

    Heb mn mailadres achtergelaten hoor! Ik wil zeker je verhalen volgen! Dan weet ik ook een beetje hoe het je in China vergaat als ik in Milaan verblijf!!
    Ik ga voor je duimen dat je je visum krijgt en echt naar China gaat in september!

    xxx

  • 29 Juni 2008 - 15:06

    Janneke:

    Heey Assie!

    Jaa inderdaad nog even spannend. Maar ach in Den Haag willen ze je vast wel je visum geven en kun je eindelijk nog meer spuiten tegemoet gaan om in ieder geval met geen enge ziektes terug te komen. En die Chinezen zullen het vast hartstikke leuk vinden zo'n Frans/Nederlandse meid te ontmoeten ;).

    Iig heel veel succes alvast met de voorbereidingen en ik blijf je volgen!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2009

Laatste loodjes

28 November 2008

6 weken later....

21 Oktober 2008

Beroemdheden, Shenyang en cabaret

02 Oktober 2008

Ni Fungle Ma?

18 September 2008

Ni Hoa, Zaijian!!!
Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14907

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: