Contract - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Contract - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Contract

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

29 Juni 2008 | Nederland, Maastricht

Jaja, het is dan zover.
Ik ga mijn contract tekenen en als deze is getekend kan ik eindelijk mijn visa procedure starten. Eerst wachten op de officiele uitnodiging van de Chinese Overheid, dan nog wat inetingen en medische onderzoeken, tussendoor nog een maandje op vakantie... maar daarna kan ik naar het Chinese Consulaat in Den Haag om mijn Visa aan te vragen.

Nou maar hopen dat ik hem krijg en voor 5 maanden naar China mag!:P

• 29 Juni 2008 - 14:33

Yvette:

Hey Astrid,

Heb mn mailadres achtergelaten hoor! Ik wil zeker je verhalen volgen! Dan weet ik ook een beetje hoe het je in China vergaat als ik in Milaan verblijf!!
    Ik ga voor je duimen dat je je visum krijgt en echt naar China gaat in september!

xxx

• 29 Juni 2008 - 15:06

Janneke:

Heey Assie!

Jaa inderdaad nog even spannend. Maar ach in Den Haag willen ze je vast wel je visum geven en kun je eindelijk nog meer spuiten tegemoet gaan om in ieder geval met geen enge ziektes terug te komen. En die Chinezen zullen het vast hartstikke leuk vinden zo'n Frans/Nederlandse meid te ontmoeten ;).

Iig heel veel succes alvast met de voorbereidingen en ik blijf je volgen!

Kus