Dat was lang.... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Dat was lang.... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Dat was lang....

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

30 Augustus 2011 | Canada, Toronto

En daar zit je dan, op Toronto Airport, wachtend op de airport service die me naar London brengt!
Wat had moeten verlopen als een rustig reisje naar Toronto via London Heathrow is uitgelopen op een extra vertraging van 5 uur. En het was niet eens mijn eigen fout!
De vlucht vanuit Amsterdam naar London vertrok met een vertraging van 50 minuten waardoor ik men aansluiting niet haalde. Vlucht werd omgeboekt, maar dan moest ik wel nog een keer overstappen in Montréal voordat ik naar Toronto kon vliegen.
Nu is het hier 1 uur in de ochtend en over een half uurtje komt mijn taxi, kom ik eindelijk om kwart voor 4 s ochtends lokale tijd aan! 'Hopelijk'

Details over huisadres en nieuwe nummer volgen snel!
Veel liefs vanuit Toronto!

  • 30 Augustus 2011 - 06:34

    Stefanie:

    Jemig zeg! Wat balen! Maar voor je het weet zit je lekker in London en heb je de tijd van je leven! Geen lekker begin, dat niet..

  • 31 Augustus 2011 - 17:25

    Sascha:

    Heb je wel weer wat om te vertellen... :-p Maar wat k*t zeg... hopelijk verloopt t vanaf nu allemaal gewoon zoals t hoort... Xxx Sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 14900

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: