Bijna..... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Bijna..... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Bijna.....

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

10 Augustus 2011 | Nederland, Leiden

Op 29 augustus is het weer eens zover, ik vertrek maar weer eens naar een ander continent, een andere cultuur, met andere mensen maar met een ander doel!
In plaats van een stage te lopen, ga ik voor 3,5 maand een exhange doen in London, Ontario in Canada. Ja je leest het goed London in Canada, dus niet in de UK!!!
Dit is voor mijn Master International Management/CEMS. Mijn studie zal beginnen op de Richard Ivey School of Business op de Univeristy of Western Ontario.

Heb er echt heel erg veel zin in, want het is een nieuwe ervaring die weer toegevoegd kan worden in mijn toch al steeds zwaarder wordende rugzakje.

Bon, 3,5 maand is natuurlijk een stuk korter dan dat ik vorige keren ben geweest, maar het wordt een stuk anders. Niet werken, maar gewoon keihard studeren en natuurlijk een paar mooie sightseeing reizen maken. Dit zal ik samen doen met Marjolein, met wie ik vanuit de Erasmus Universiteit naar Canada wordt "gestuurd":P

19 december zal ik uit Canada vertrekken, om op 20 december weer op Schiphol te landen!

Hoop dat ik tijd heb om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen in het steeds kouder wordende London, Canada!!!

  • 10 Augustus 2011 - 11:15

    Sascha:

    Heel veel plezier daar! Hopelijk wordt t n hele mooie ervaring! Xxx

  • 10 Augustus 2011 - 13:55

    Maaike:

    Hi As, wat super tof weer. Ik ben veel in Canada geweest, echt heel mooi!

  • 10 Augustus 2011 - 15:55

    Yvette:

    Je hebt nog even om je koffers te pakken, maar ik ga je zeker volgen! Heel veel succes en plezier in Canada!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 14898

Voorgaande reizen:

20 Juni 2013 - 31 Maart 2014

Stage Brussel

29 Augustus 2011 - 20 December 2011

Freezing Canada

27 Augustus 2009 - 02 Februari 2010

Stage Parijs

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: