Bijna..... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu Bijna..... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Astrid Straaten - WaarBenJij.nu

Bijna.....

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

10 Augustus 2011 | Nederland, Leiden

Op 29 augustus is het weer eens zover, ik vertrek maar weer eens naar een ander continent, een andere cultuur, met andere mensen maar met een ander doel!
In plaats van een stage te lopen, ga ik voor 3,5 maand een exhange doen in London, Ontario in Canada. Ja je leest het goed London in Canada, dus niet in de UK!!!
Dit is voor mijn Master International Management/CEMS. Mijn studie zal beginnen op de Richard Ivey School of Business op de Univeristy of Western Ontario.

Heb er echt heel erg veel zin in, want het is een nieuwe ervaring die weer toegevoegd kan worden in mijn toch al steeds zwaarder wordende rugzakje.

Bon, 3,5 maand is natuurlijk een stuk korter dan dat ik vorige keren ben geweest, maar het wordt een stuk anders. Niet werken, maar gewoon keihard studeren en natuurlijk een paar mooie sightseeing reizen maken. Dit zal ik samen doen met Marjolein, met wie ik vanuit de Erasmus Universiteit naar Canada wordt "gestuurd":P

19 december zal ik uit Canada vertrekken, om op 20 december weer op Schiphol te landen!

Hoop dat ik tijd heb om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen in het steeds kouder wordende London, Canada!!!

• 10 Augustus 2011 - 11:15

Sascha:

Heel veel plezier daar! Hopelijk wordt t n hele mooie ervaring! Xxx

• 10 Augustus 2011 - 13:55

Maaike:

Hi As, wat super tof weer. Ik ben veel in Canada geweest, echt heel mooi!

• 10 Augustus 2011 - 15:55

Yvette:

Je hebt nog even om je koffers te pakken, maar ik ga je zeker volgen! Heel veel succes en plezier in Canada!